مقالات

یونیت کابینت چیست؟

یونیت کابینت

برای اکثر ما پیش آمده که هنگام خرید تجهیزات مربوط به آشپزخانه فروشنده در رابطه با یونیت کابینت محل نصب آن سوال کند. یا اینکه در یک فروشگاه اینترنتی در کنار عنوان محصول عبارت یونیت 80 سانتی متر نوشته شده باشد. به عنوان مثال در انتخاب آبچکان داخل کابینت یا سبد سوپر مارکت بدون شک با این مساله مواجه شده اید. اما یونیت کابینت چیست و چگونه اندازه گیری می شود؟

یونیت کابینت

تعریف کلی یونیت در اندازه گیری چیست؟

در مشخصات فنی لوازمی مانند انواع سبد سوپر مارکت آشپزخانه از جمله سبد سوپری ظروف، سبد سوپری ریل وسط و سبد سوپر یخچالی که داخل کابینت نصب می شوند، معمولا گزینه ای با عنوان یونیت وجود دارد. کابینت سازها و تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه طول، عرض و عمق  کابینت مناسب جهت نصب لوازم داخلی موجود در آن را یونیت می گویند. این اعداد (یا عدد) با استفاده از متر و برحسب سانتی متر اندازه گیری می شوند.

یونیت کابینت

اشتباه رایج در محاسبه صحیح یونیت کابینت

تجربه نشان داده که بسیاری از مشتریان هنگام اندازه گیری ابعاد کابینت محل نصب به اشتباه طول، عرض و عمق داخل کمد یا کشو را در اختیار فروشندگان قرار می دهند. بدون شک این عدد از آنچه مورد نیاز است کوچکتر بوده و برای قرار دادن کالا دچار مشکل می شوند. توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد که ابعاد مورد نیاز طول و عرض درب کابینت بوده همچنین عمق آن که باید از داخل اندازه گیری شود.

اندازه گیری یونیت در کابینت سوپری

اعدادی که با عنوان یونیت در کنار سبد سوپر مارکت نوشته می شوند اندازه ی عرض درب، طول (درب) و عمق محل نصب آن هستند.

یونیت کابینت

تعریف یونیت در فضای محل نصب آبچکان

در رابطه با انتخاب آبچکان (کابینت ام دی اف یا فلزی) آنچه اهمیت دارد اندازه طول درب کابینت بالای سینک ظرفشویی است.مثلا برای آبچکان کابینت ام دی اف استیل یونیت 90 سانت طول درب کابینت بالای سینک ظرفشویی باید 90 سانتی متر باشد.

یونیت کابینت

یونیت در لوازم داخل کشو

در انتخاب محصولاتی که داخل کشو قرار می گیرند از جمله تقسیم کننده، عدد داده شده در قسمت یونیت معادل طول قسمت بیرونی کشو است.

یونیت کابینت

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.