مقالات

3 دلیل برای نصب پریز توکار در آشپزخانه

3 دلیل برای نصب پریز توکار در آشپزخانه

بعد از اسباب کشی به خانه جدیدمان، همچنان درگیر دغدغه ی کمبود پریز برق کافی در آشپزخانه بودم. این که بعد از صرف هزینه ی تقریبا زیادی برای کامل کردن جهاز عروسی، به سختی می توانستم از آن ها استفاده کنم. در مواردی هم اصلا از جعبه خارج نشده بودند! تا این اندازه نو و دست نخورده. قبل از اسباب کشی دلیل اصلی بی استفاده ماندن وسایل برقی آشپزخانه ام را کمبود جا تصور می کردم. اما با جابجا شدن به خانه جدید و بزرگ تر کمبود پریز برق به مشکل جدی تری  تبدیل شده بود. پس از تحقیقات زیاد متوجه شدم که کارآمد ترین راهکار برای حل این مشکل نصب  پریز توکار کابینت برای آشپزخانه است.

1.استفاده از وسایل برقی بیشتر با نصب پریز توکار در آشپزخانه

پس از خرید و نصب پریز توکار بود که متوجه شدم چقدر راحت می توانم تعداد زیادی از لوازم برقی آشپزخانه را همزمان روشن و استفاده کنم. در حالیکه ماشین لباسشویی و ظرفشویی روشن بود، توانستم از غذاساز و پلوپز برقی هم استفاده کنم. همزمان کار های خانه انجام شد؛ غذا پخته و میان وعده هم آماده شد. به همین راحتی با نصب پریز توکار توانستم از چندین وسیله برقی در آشپزخانه خود استفاده کنم.

از پریز توکار کابینت استوانه ای مدل ‌B2176 تاچ موتوردار سیلور برای آشپزخانه استفاده کردم.

استفاده از وسایل برقی بیشتر با نصب پریز توکار در آشپزخانه

استفاده از وسایل برقی بیشتر با نصب پریز توکار در آشپزخانه

2.با نصب پریز توکار در آشپزخانه موبایل و تبلتم را شارژ می کنم!

با ورودم به آشپزخانه تمام نقش های دیگری که در زندگی ایفا می کنم را پشت سر می گذارم. دیگر نه کارمند شرکت هستم نه همسایه ی واحد کناری! شروع نقش من به عنوان یک آشپز با ورود به آشپزخانه خواهد بود. موبایل را برای چک کردن پیام ها و گذاشتن یک موسیقی ملایم همراه خود به آشپزخانه می آورم. احتمالا مثل همیشه شارژ موبایل رو به اتمام باشد. پریز توکار آشپزخانه ی خود که شمایلی مانند پریز طلایی زیر کابینت ملونی مدل 1016 دارد را باز کرده و موبایل را با سیم به پورت یو اس بی پریز متصل می کنم. موبایل بدون نیاز به آداپتور شارژ شده و همزمان از وسایل برقی دیگر آشپزخانه استفاده می کنم. به همین راحتی نقش خود به عنوان یک آشپز را با پخش یک موسیقی ملایم ( و البته بدون نگرانی نسبت به تمام شدن شارژ موبایل ) ایفا خواهم کرد.

با نصب پریز توکار موبایل و تبلت را شارژ می کنیم

با نصب پریز توکار موبایل و تبلت را شارژ می کنیم

3.کم جا بودن پریز توکار در مقایسه با پریز های برق سیار

با نصب پریز توکار بر روی اپن آشپزخانه از سیم کشی پریز های سیار و مشکل در دسترسی سخت به آن ها راحت شده ام. اگر از زاویه مقایسه قیمت پریز های توکار با پریز های سیار و سودی که در این خرید حاصل می شود به موضوع نگاه کنید احتمالا برنده نهایی شما باشید. اما قضیه تنها به خرید و نصب آن ها تمام نمی شود. شاید پریز های سیار از مدل های توکار ارزن تر باشند اما استفاده از آن ها در فضای آشپزخانه به مراتب سخت تر است. البته که نمی توان نمای نامناسبی که استفاده از این پریز ها به دنبال دارند را در نظر نگرفت.

کم جا بودن پریز توکار در مقایسه با پریز های برق سیار

کم جا بودن پریز توکار در مقایسه با پریز های برق سیار

تا اینجا با زبان مشتری و رضایت وی از خرید و نصب پریز توکار برای آشپزخانه همراه ما بودید. اما در ادامه با نظرات ساختمان سازان و طراحان دکوراسیون داخلی منزل ما را همراهی کنید.

زیبایی نمایی که پس از نصب پریز های توکار در محیط ایجاد می شود و دسترسی آسانی که با نصب پریز توکار در دسترس خواهید داشت همگی از مزیت های اصلی هستند که تمام طراحان آن ها را عنوان می کنند. بازگو کردن نظرات کارشناسان بخش فروش ما که سال ها در زمینه فروش تجهیزات آشپزخانه فعالیت داشته اند نیز خالی از لطف نیست. کارشناس فروش ما با سابقه ای طولانی مدت در این زمینه می گوید:« پس از اضافه کردن پریز های توکار به لیست محصولات فروشگاه، یکی از پریز ها را برای دکور فروشگاه استفاده کردیم. میتوان گفت این پریز به پرمصرف و کاربردی ترین محصول موجود در فروشگاه تبدیل شده است. وجود این پریز بخش عمده ای از نیاز فروشگاه به پریز های برق بیشتر را تامین کرده است.»

نصب پریز توکار در آشپزخانه

نصب پریز توکار در آشپزخانه

اگر شما هم علاقه مند به نصب پریز توکار در آشپزخانه‌ی خود هستید می توانید از مدل های متنوع این سری محصولات که در سایت دکویراق قرار گرفته اند دیدن کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.