مقالات

ضرورت خرید سطل زباله توکار برای آشپزخانه های امروزی

سطل زباله توکار آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های منزل است که نظافت و زیبایی محیط آن بر نمای کل خانه تاثیر می گذارد. به همین دلیل همواره طراحان و مجریان دکوراسیون داخلی و تولید کنندگان در این صنعت سعی دارند که لوازم موجود در آن را با قرار دادن داخل کابینت مخفی کنند. این امر به زیباتر نشان دادن فضا کمک قابل توجهی می کند. یکی از این موارد سطل زباله آشپزخانه است که پنهان کردن آن رضایت خاطر هر کدبانوی منزلی را به همراه می آورد. برای رسیدن به این هدف سطل زباله توکار آشپزخانه بهترین انتخاب است.

خصوصیات سطل توکار

سطل زباله توکار یا مخفی در آشپزخانه با ایجاد دسترسی آسان برای کاربر باعث افزایش سرعت انجام کارها می شود. در ادامه ی متن به توضیح 5 دلیل مهم برای انتخاب این مدل از سطل زباله خواهیم پرداخت.

 سطل زباله توکار آشپزخانه و کمک به زیبایی محیط

یکی از مهمترین دلایل برای خرید سطل زباله توکار رهایی از منظره ی ناپسند و کم شدن بوی نا مطبوع در آشپزخانه است. این مدل از سطل را می توان داخل کابینت (به عنوان مثال کابینت زیر سینک ظرفشویی) که دسترسی به آن راحت تر است، قرار داد. بر روی انواع مدل های سطل زباله توکار درب قرار می گیرد. درب این محصولات از انتشار بوی پسماند غذا و سایر دور ریزها نیز جلوگیری می کنند. همچنین در خلوت شدن محیط آشپزخانه و آزادی حرکت کدبانو در آن تاثیر فراوانی دارد.

سطل زباله توکار آشپزخانه

 

دسترسی آسان تر به سطل زباله توکار آشپزخانه

سطل زباله یکی از لوازم پرکاربرد است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. پس سهولت دسترسی به آن یکی از موارد مهم به شمار می رود. بدون شک نصب تجهیزات ریلی در منزل دسترسی آسان تری نسبت به سایر کالاها برایمان فراهم می سازند. از آنجا که خارج کردن انواع سطل زباله ریلی و سطل زباله توکار درب بازشو از داخل کابینت به آسانی و با صرف کمترین انرژی صورت می گیرد، این موضوع از رسیدن آسیب در طولانی مدت به دست و کمر کاربر نیز جلوگیری خواهد کرد.

سطل زباله توکار آشپزخانهسطل زباله توکار آشپزخانه

 

سطل زباله توکار آشپزخانه و سلامت کودکان در منزل

اگر در منزل کودک دارید بدون شک همواره از اینکه به محتویات سطل زباله دست بزند یا اینکه آن ها را کف آشپزخانه بریزد نگران خواهید بود. انتخاب سطل زباله توکار برای آشپزخانه می توان استرس شما را کم کند. زیرا سطل با قرار گیری داخل کابینت از دید کودک پنهان می شود و در صورت نیاز می توان درب را با یک بست کاملا قفل کرد.

سطل زباله توکار آشپزخانه

تفکیک دور ریزها با سطل زباله توکار آشپزخانه

رشد روز افزون تولید زباله به خصوص در شهرهای بزرگ و کلان مبحث مهم تفکیک زباله را مطرح کرده است. اگر شما نیز به این موضوع اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنیم که از یک سطل زباله توکار دو مخزنه استفاده کنید. برای سهولت کار یک مخزن را به زباله های خشک مانند انواع بطری، کاغذ و غیره اختصاص داده و در مخزن دوم دور ریزهای تر مثل پسماند غذا را قرار دهید.

سطل زباله توکار آشپزخانه

نظافت بیشتر با سطل زباله توکار آشپزخانه

گاهی افتادن سطل زباله کف آشپزخانه ساعت ها زحمت تمیز کردن را برای کدبانوی منزل به همراه دارد. اکثر مدل های سطل زباله توکار ریلی و درب بازشو به صورتی طراحی شده اند که امکان افتادن مخزن آن ها بسیار کم است. اگر ریل سطل ساچمه ای یا تاندم باشد ضامن های نگه دارنده ی ریل مانع خروج کامل مخزن می شوند و اگر مدل درب بازشو را انتخاب کنید مخزن سطل بر روی درب کابینت قرار می گیرد پس از بابت آلودگی کف آشپزخانه نگران نباشید.

سطل زباله توکار آشپزخانه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.